tirsdag den 7. november 2017

Bogvlog: Nye bøger november 2017.


Jeg viser de nye bøger frem som jeg har købt, fået eller lånt på biblioteket. Jeg regner sådan set ikke med, at få flere bøger på hylderne de næste to måneder, men man ved selvfølgelig aldrig om Saxo kommer med nogle gode tilbud mens der er Bogforum.

Desværre kommer jeg ikke til Bogforum i år og det er ren tortur at læse alle de glade og forventningsfulde indlæg, med glimt fra tidligere års Bogforum og hvad folk har planlagt at opleve i år. God Bogforum til alle der skal afsted!


Bøgerne:

Anthony Marra - Definitionen på liv
Lev Tolstoj - Khadzji-Murat
Julia Rochester - The House at the Edge of the World
Anjali Joseph - Saraswati Park
Ali Shaw - The Girl with the Glass Feet
Natasha Pulley - The Bedlam Staks
Maja Lunden - The History of Bees

4 kommentarer:

  1. Pudsigt - jeg sad og kiggede på The History of Bees for en halv time siden, da jeg søgte inspiration til juleønskelisten.

    Apropos jul - har du planer om at ønske dig bøger til jul og i så fald hvilke?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt. Jeg har kigget på Biernes historie siden den udkom på dansk, men jeg er simpelthen for nærig til at give den danske bogpris.

      Nej, der bliver ingen bogpakker til jul. i vores familie er det kun børnene der får julegaver. Vi voksne giver mere symbolske gaver til hinanden, så som små nipseting, chokolade eller sådan noget. Hvad med dig? Har du mange bogønsker?

      Slet
    2. Jeg har en del, men det er ikke så mange, der kommer på ønskesedlen, for en række af bøgerne vil jeg have i en bestemt udgave. Men jeg plejer at ønske mig engelske bøger af ægtefællen og nogle enkelte danske af svigerfamilien samt af en af mine venner, som jeg udveksler gaver med :)


      Mvh.
      Den lille Bogblog

      Slet
    3. Uha, kender det godt. Jeg er også meget pernitten med hvilke udgaver af bøgerne det skal være :)

      Slet